26 Şubat 2012 Pazar

Şamdan...

Şatolardan, saraylardan bir obje..bir parçam muhakkak yaşamış o dönemleri, uçuşan, uzun elbiseli, omuzlarındaki şalın üzerine dökülmüş bukle bukle saçlı bir kadını, kocaman koridorda, elinde gümüş bir şamdanla tedirgin, hızlı adımlarla yürürken görüyorum...Zihnimin bir yanı bu sahneleri bilince tüm bu objeler, şatafatlı renkler, kısacası öykü kokan her şey beni çok heyecanlandırıyor..işte takılardan sonra yine eskilerle yürüyorum, eskilerin yarattığı yepyenilerle..

Bu tablo fotoğrafta göründüğü kadar büyük değil, 21 cm.X 16,,5 cm. ölçülerinde. Ahşap şamdanı, yağlı boya ile eskittiğim çok hoş bir dekupajın üzerine yerleştirdim ve alt zeminin çerçevesini altın varakla yani bir başka teknikle yine eskittim, eski görünümlü yeni bir tablo yaratmış oldum..


24 Şubat 2012 Cuma

Tuba'nın dikiş kutusu...

Ruhum pembe-beyaz benim, her tonuyla çok mutluyum, sanki çocukmuşum, sanki çiçekmişim, kelebekmişim, güneşmişim gibi hissettiriyor bu renkler bana kendimi. Sanki en pırtık bir şeyi alsam, beyaza boyasam, pembelesem hayat buluyor gibi geliyor. Tabiki arada mavilere, yeşillere de gönlüm açık ama illede pembe-beyaz işte, mutluyum ve sanıyorum bana mutluluk saçanlar sizlere de saçıyorlar, ne kadar güzel...



20 Şubat 2012 Pazartesi

Maya prensesime...

Mart sonuna doğru, seveceğiz biz seni, mis kokunu doldurmaya çalışacağız ciğerlerimize, temizliğini ve duruluğunu yazmaya çalışacağız yüreğimize, çalışacağız ki belki hatırlarız kendi kirlenmemiş hallerimizi. Sen bize, iki melekten gelen ikinci melek olacaksın. Seni şimdiden özledim Maya prensesim...





12 Şubat 2012 Pazar

Püsküllü tablolar...


Enfes çiçekleri, enfes renklerle resmetmişler, dayanamadım...hemen aldım, eskittim eskiye uygun çerçeveleri, üzerindeki her bir çizik sanki tecrübenin, yılların kattıklarını, aynı yüzümdekiler gibi anlatırmışcasına anlam kattı resimlerin anlamlarına. Ve ben onlara vazgeçemediklerimden, püsküllerimden ekleyince beyazın hakimiyetindeki sıcak duvarlara çok uygun bir hale geldiler.

Yeşil püsküllü olan 26,5 cm.Pembe püsküllüsü 23,5 cm. ve sarı püsküllü olan da 20 cm.boyunda.


2 Şubat 2012 Perşembe

Mavi tepsi...

Bu renk ve bu tip resimler...eskinin asaletinden, kıymetinden midir hikmeti bilemediğim bir çekim gücü uyguluyor üzerime...bir görseniz beni çalışırken...sürekli minik kıvrımlı bir yanak bölgesi oluşuyor yüzümde ve bazen farkına varıp 'topla kendini' diyorum kendime...bu tepsiyi de aynı bu tip ile çalıştım.

Bu tepsi; 24 X 44 cm. ölçülerindedir. Resim transfer edilmiş ve gözden kaçtığı için 'Restaurant' gibi tabela yazıları tersine görünmektedir, bu da bana sevimli gelmektedir.Ayrıca yağlı boya eskitme uygulanmıştır.




Eve dair bir uygulama...

8 Yıllık çizilmiş sehpamı yeniledim..Tabureye uyguladığım tekniği uyguladım...







Bu gadget'ta bir hata oluştu
Fotoğrafım
İstanbul, Turkey
Üretmek, sevgiyle, heyecanla üretmek...şimdide ahşap objelere renklerle, resimlerle hareket, mana, hayat vermek...Hep bilmiştim zaten; el emeği, göz nuru ile hazırlanmış her şey değerine değer katar ve hiç bir şey bir elin emeği kadar özenli olamaz. İşte bu yüzden tam da burada yeni emeklerimle, sizlerle olacağım.. Sevgilerimle...
Blogger tarafından desteklenmektedir.