10 Nisan 2012 Salı

Tavuk teyzem...

Polyester tavuğumun süsü püsü:))




9 yorum:

Adsız dedi ki...

Bayıldım, harika, süper:))

Müge Arıkan dedi ki...

Teşekkürler pembe düşler:))

fiamma dedi ki...

Çok tatlı olmuş canım benim, nasılda yakışmış danteller ellerine emeklerine sağlık.

Müge Arıkan dedi ki...

Sağol fiammacımm,nisan da geçti:((

Unknown dedi ki...

ben bu kokos tavuk teyzeye bayildim:)))))))
cok seker gibi olmus
benim bahceme gelebilir:)
sevgiler

Müge Arıkan dedi ki...

Hoşgeldiniz sevgili Cihan, mutlulukla doldum, sizi tanıdığıma , sayfanıza misafir olduğum için çok sevindim. Sadece uğrayabildiğim güzel bloğunuzu sakince ve keyifle gezmek istiyorum. Tabuk teyzeye bi söliiim, nasıl horoz felan var mı, ilk işi bunu sormak olabilir..Çok sevgilerimle..

art-Lorik dedi ki...

Çok güzel, süper!

Müge Arıkan dedi ki...

teşekkür ederim art-Lorik:)) ayrıca hoşgelmişsiniz:))

Elift dedi ki...

çok şeker, çok neşeli, kokoş ama bir o kadar da zarif o dantelleriyle, ellerine sağlık. Yine hayran hayran bakakaldım bu güzelliğe.

Yorum Gönder

Fotoğrafım
İstanbul, Türkiye
Üretmek, sevgiyle, heyecanla üretmek...şimdide ahşap objelere renklerle, resimlerle hareket, mana, hayat vermek...Hep bilmiştim zaten; el emeği, göz nuru ile hazırlanmış her şey değerine değer katar ve hiç bir şey bir elin emeği kadar özenli olamaz. İşte bu yüzden tam da burada yeni emeklerimle, sizlerle olacağım.. Sevgilerimle...
Blogger tarafından desteklenmektedir.