1 Ocak 2011 Cumartesi

Dikiş kutusu..1945'lerden

Büyük büyükanne; 1950 yılında Grundig'in 380 W modeli ilk üretim radyosunun başında, yamadığı entarilerin, çorapların bütün alet ve edavatının kahrını çeken bu dikiş kutusundan bahsederdi torunlarına. Dikiş kutusu sanki eskilerin ajanslarını da toplamıştı içine, büyük büyükanne için gençliğinin öykülerinin sandığıydı, çok kıymetliydi.
Bu kutu, stencil, yağlı boya eskitme ve dantel ile çok eskilere götüren, 25 X 30 X 11 ölçülerinde ahşap  bir dikiş kutusu..  (  27/01/2012)           










8 yorum:

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

muhteşem olmuş Müge hanım tebrik ediyorum sizi..

fiamma dedi ki...

Benim var ama dantelsiz ilerde dantel de mi geçsem acaba pek tatlı durmuş. Büyükanne yaşına gelince ben kesin yapmalıyım bunu, tuttum arşivime kaydettim, o zaman da bilgisayar kullanabilecek miyim , kaydı hatırlayacak mıyım bilmem ama Bade yardım eder bana artık:)
Çok zarif olmuş Mğgeciğim, işin özü ellerine yüreğine sağlık.

Gülsüm Güven Tuncer dedi ki...

Çok güzel olmuş. Nasıl da asil duruyor. Ellerinize sağlık

Müge Arıkan dedi ki...

Alanaycım çok teşekkürler:)

Müge Arıkan dedi ki...

Değil mi Gülsüm hanımcım...ben direkt 45 ruhuyla yaptım(hani yaşamışlığım var ya) o zamanlar her şey asildi, zarifti, önemliydi, kıymetliydi...beni hissediyor oluşunuz ne hoş..

Müge Arıkan dedi ki...

Fiammacım kimdir bu Mgğge??alooo benim ben müge:) şekerim sen bekleyecek yaşta değilsin bence bir an önce geçir dantelleri kutuna da Badeciğe de yük olma hazır vakit varken:P

Adsız dedi ki...

Elleriniz dert görmesin, çok güzel olmuş:))

Müge Arıkan dedi ki...

Teşekkürler pembedüşlercim.

Yorum Gönder

Fotoğrafım
İstanbul, Türkiye
Üretmek, sevgiyle, heyecanla üretmek...şimdide ahşap objelere renklerle, resimlerle hareket, mana, hayat vermek...Hep bilmiştim zaten; el emeği, göz nuru ile hazırlanmış her şey değerine değer katar ve hiç bir şey bir elin emeği kadar özenli olamaz. İşte bu yüzden tam da burada yeni emeklerimle, sizlerle olacağım.. Sevgilerimle...
Blogger tarafından desteklenmektedir.