4 Mart 2012 Pazar

'Mine...sevgim boynumda'...

Yeni uygulamam sevgi dolu, anne için, sevgili için, aile için...duygularına sımsıkı bağlı bizler için bir güzellik...Sevgili Black Tea Mine ile başlayan bir uygulama, çok güzel başladı ve umarım herkese hitap eder. Mine Jane ve Ahmet'i hep yanında olsunlar istedi ve arkadaşına da sürpriz yapmak için başka bir çalışma istedi. İkinci çalışmada hem anne-oğul, hem de baba-oğul fotoğrafları kullandım, inanın çalışırken bile fotoğraflardaki sevgiyi hissettim. Ben çok beğendim, umarım onlar da beğenirler..

Herkes için yapılabilecek bir güzellik, anneannelere, annelere, sevgililere, teyzelere, halalara, uzaktakilere, hediye için orjinal ve özel bir şey olsun isteyenlere...herkese, herkese...

Yapılması gereken tek şey, fotoğrafların bana ulaştırılması...

Heyecanla bekliyorum....


0 yorum:

Yorum Gönder

Fotoğrafım
İstanbul, Türkiye
Üretmek, sevgiyle, heyecanla üretmek...şimdide ahşap objelere renklerle, resimlerle hareket, mana, hayat vermek...Hep bilmiştim zaten; el emeği, göz nuru ile hazırlanmış her şey değerine değer katar ve hiç bir şey bir elin emeği kadar özenli olamaz. İşte bu yüzden tam da burada yeni emeklerimle, sizlerle olacağım.. Sevgilerimle...
Blogger tarafından desteklenmektedir.