4 Mayıs 2012 Cuma

Bahçe mobilyalarımı boyuyorum...



Ahşap boyamaya bulaştınız mı? Tamam konu kapanmıştır artık, ne bulursanız boyamak, yenilemek istersiniz. Hatta hiç düşünmezsiniz 'acaba yapabilir miyim' diye, benim gözüm hiç bir şey görmüyor, elime geçene basıyorum zımparayı, ardından boyayı...ben çok sevdim bu işi.
Elime geçirdiğim şeyler de maşallah pek küçükler, her gün önce çimlerin üzerine indiriyorum, tozlanıyorlar, boyamadan önce yıkıyorum, kuruluyorum, boya saatlerim bitince haydi tekrar kaldırıyorum...ve bu yüzden bu gün bitap düşen kollarım yüzünden boyayamadım, bakalım bittiğinde ne kadar hoş olacaklar...

16 yorum:

Adsız dedi ki...

SONUCUN MÜKEMMEL OLACAĞINA EMİNİM:))

ayamaya dedi ki...

Kesinlikle sonuç harika olacak, bundan eminim, emeklerinize değecek ve arkanıza yaslanıp mis gibi çaylar kahveler yudumlayacaksınız :)

emelden.blogspot.com dedi ki...

Bende yazlığa gidince bu işe niyetliyim.
Bu post çok isabetli oldu.
Tecrübelerinizden yararlanmayı umuyorum.
Sevgiler.

Zeynep'in Evi dedi ki...

aa harika ooluyorr:)

fiamma dedi ki...

Canım benim sen ne işlere kalkmışsın böyle, tik ağacı şenlenecek ellerinde, sonucu merakla bekliyorum hatta çok merak edersem kapında alırım soluğu:)) gizli gizli seyrederim seni duvar dibinden. Aaaa yardım etmez olur muyum bitsin işin tamamen çok güzel çay içerim ben onun üzerinde...

Banuca dedi ki...

Hadi bakalım kolay gelsin :) Kıskandıracaksın illaki bizi yani :)

Gülsüm Güven Tuncer dedi ki...

Kolay gelsin... Uzun ve yorucu bir maratona başlamışsın ama sonucun çok güzel olacağından hiç kuşkum yok.

Müge Arıkan dedi ki...

Bunca yoruma dönememişim bile tüh bana,
pembe düşlercim, ben sen kadar mükemmele ulaşacağıma inanmıyorum, evet temiz ve modern bir görüntüsü olacak ama inan o kadar zormuş ki ellerim daha masa aralıklarını boyarken su topladı.Desteğin için teşekkürler...

Müge Arıkan dedi ki...

Ah ayamayacığım aaah, nerde çay felan içmek, havalar bir türlü izin vermiyor çalışmama,stenciller yapıştırarak çalıştığım halde uçuyor, hava nemli boya kurumuyor,soğuk ben çıkamıyorum:(bakalım ne zaman sırtımızı yaslamak kısmet olacak.İlgine teşekkürler...

Müge Arıkan dedi ki...

Sevgili emelden size derhal tecrübelerimi aktarayım ona göre hazırlıklı olun,eğer mobilyalarınızın benimkiler gibi ızgaraya benzer kısımları varsa muhakkak ince,vernik için ise ayrı fırçalarınızın olması gerekiyor.Geniş satıhlar için rulo kullanın yoksa fırça darbelerini düzelteceğim diye çok zorlanırsınız.Bana su bazlı boya önerildi ve ben çok memnun kaldım:)inşallah size kolay gelir:)bana pek kolay gelmedi de:)

Müge Arıkan dedi ki...

İnşallah harika olur zeynepçiğim:(

Müge Arıkan dedi ki...

Gel Şulecim gel ama bahçede oturamıyoruz halen,şiddetli bir serin var ve zaten bu durumda boya da yapamıyorum,kısacası daha uzun bir süre merak edeceksin:))

Kıskan beni banuca, sen kalkışsan ben kadar zorlanmazsın eminim.

Beni bir tek Gülsüm anlayabilmiş:))Çok haklı çıktınız sevgili Gülsüm,uzun ve yorucu:((sonunu görebilirsem mutlu olacağım,sevgilerimle..

Nilufer dedi ki...

Müge hanım, yazdıklarınızı okuyunca bir gülümseme yayıldı dudaklarımda çünkü ben de geçtiğimiz haftalarda benzer bir işe giriştim ve mobilyayı içeri al, dışarı çıkar derken perişan oldum. Gerçi benim boyamaya kalkıştığım evdeki sehpamdı, hava güzel bir şey olmaz diyerek bıraktığım bir gece yağmur yağarak mobilyayı kabarttı ve tabii ki sadece vernik atmam gereken mobilyayı yeniden kazıyıp boyamak zorunda kaldım.. Şimdi benimde bahçemde sizinkinin benzeri mobilyalar var ve ben onları beyaza dönüştürmeyi çok istiyorum ama şimdilik o enerjim yok. Kolay gelsin...

hobivakti dedi ki...

Bitmiş halini merak ediyorum. :)

Müge Arıkan dedi ki...

Nilüfer hanım merhaba, size dönememişim kusura bakmayın,hani derler ya kafamda 40 tane tilki dolaşıyor, 40 nın da kuyruğu birbirine değmiyor diye..vaziyet öyle olunca; evet beyaza boyadım ve enfes oldular,bambaşka bir havaya büründüler henüz vernikleyemedim bile:)) sonuç değer diyor kolaylıklar diliyorum.

Müge Arıkan dedi ki...

Az kaldı Hobivaktim:))

Yorum Gönder

Fotoğrafım
İstanbul, Türkiye
Üretmek, sevgiyle, heyecanla üretmek...şimdide ahşap objelere renklerle, resimlerle hareket, mana, hayat vermek...Hep bilmiştim zaten; el emeği, göz nuru ile hazırlanmış her şey değerine değer katar ve hiç bir şey bir elin emeği kadar özenli olamaz. İşte bu yüzden tam da burada yeni emeklerimle, sizlerle olacağım.. Sevgilerimle...
Blogger tarafından desteklenmektedir.