3 Ağustos 2012 Cuma

O'na sesleniş...

Dışarıda sesler ibadete çağırıyor hep bir ağızdan, tam yüreğimden gökyüzüne bir kaynak fışkırıyor, çok seviyorum, çok seviyorum seni....bildiğim bir sevgi değil bu, bildiğim kelimeler anlatamıyor bu sevgiyi...tanımı yok, adı yok, yaşadıklarımdan çok farklı, çok yoğun, çok sessiz, çok durgun, çok dingin, öylece akan, öylece izin veren, öylece bekleyen.... içime koyduğun bu duygu için sana minnettarım, sonsuz şükran içindeyim, teşekkür ediyorum, teşekkür ediyorum...



(Tam fotoğraflarımı edite ederken döküldü bunlar, demek bu kutuya yazılması gerekiyordu...)

2 yorum:

AsOrTiK dedi ki...

ne kadar zarif olmuş. elinize sağlık...

Müge Arıkan dedi ki...

Çok teşekkür ediyorum AsOrTİK:))

Yorum Gönder

Fotoğrafım
İstanbul, Türkiye
Üretmek, sevgiyle, heyecanla üretmek...şimdide ahşap objelere renklerle, resimlerle hareket, mana, hayat vermek...Hep bilmiştim zaten; el emeği, göz nuru ile hazırlanmış her şey değerine değer katar ve hiç bir şey bir elin emeği kadar özenli olamaz. İşte bu yüzden tam da burada yeni emeklerimle, sizlerle olacağım.. Sevgilerimle...
Blogger tarafından desteklenmektedir.