8 Haziran 2012 Cuma

' Nasıl gidiyor? ' haber vereyim dedim...

Öyle sanıldığı kadar kolay değil, eğer benim gibi bir sürü şeyi yapmaktan hoşlanıyorsanız. Bir kere önceleri hava çok mani oldu bu çalışmamı sürdürmeme, sonra yaptığım projeyi beğenmedim, tekrar boyadım, bu kez uyguladığım çok zarif oldu ama peçeteyi seçmek bile bir süreçmiş onu anladım, peçete dekupajı bilirsiniz, önce deseni bul çıkar sonra üfle 3 e ayır ve sıra gelir yeni projeyi oturtmaya...Şezlong ve sehpam bitti, verniklenecek, masa grubunun çalışmaları devam etmekte...Bakalım yorumlar ne yönde olacak?
Komşularım merakla tüm aşamalarda destekçim oldular ama sadece 'kolay gelsin' ve 'burası çok yoğun, şurası neden desenli?' şeklindeydi, sağ olsunlar:))


16 yorum:

Çilekli Mektubum dedi ki...

Merhaba Muge Hanim bayildim dogrusu,daha once baslangic postunuzu da okumustum merakla bekliyordum, yepyeni olmus.Beyazi zaten cok severim,uzerindeki pecete cok SIk ve kibar olmus bence.Ellerinize saglik.
Sevgiler.

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Ayy Müge'cim ne kadar zarif olmuşlar... Ellerine sağlık. Kolay olmadığını tahmin ediyorum ama sonuca değmiş doğrusu. Kimsede olmayan bir bahçe takımın olacak:) Hadi gerisi kolay gelsin. (Komşuların gibi oldum:))
Yalnız peçeteye bayıldım. Çok beğendim, tam benlik. Nereden bulurum ki acaba? :)

Elift dedi ki...

Çok güzel olmuş, çok zarif, bu kadar büyük objeleri nasıl vernikleyeceksin? Mobilyacıya mı yaptıracaksın? Yat verniği ve fırçayla sen mi dalacaksın yoksa? Ben küçük objelerde sprey vernik kullanıyorum, ondan bile sıkılıyorum da, merak ettim o yüzden..

Unknown dedi ki...

Arkadaşım harikasın beyaz boyamak çok zor ama sen başarmışsın ellerine emeğine sağlık.Peçeteyi çok beğendim çok yakışmış.İyi günlerde kullanmanı dilerim.Sevgiler..

Müge Arıkan dedi ki...

Çilekli mektubum güzel yorumunuz için çok teşekkürler,azıcık kalan işleri tamamlayınca artık keyfini sürmek kalıyor:)

Müge Arıkan dedi ki...

Pericim hiç aklıma gelmemişti herkesten farklı bir takımı kullanıyor olmam, ne iyi ettin de fark ettim:)
Peçeteyi ben Kadıköy Güven'den almıştım, hem de tereddütle ama şu ana kadar daha güzeline ve kullanışlısına rastlamadım fakat tekrar baktığımda maalesef yoktu,umarım sen gidene dek gelir.Güzel yorumuna çok teşekkür ederim pericimm:)

Müge Arıkan dedi ki...

Sevgili Elift, hiç zor olmuyor bunları verniklemek, ben outdoor vernik kullanıyorum,yat verniğine ihtiyacım yok,fırça kullanıyorum inan boyamaktan çok daha kolay.Bu sabah peçete aplikasyon yaptığım şezlong ve sehpayı verniklemeden yıkadım hiç bir yerine hiç bir şey olmadı, sen keyifle yapacağın düşüncesiyle başla göreceksin sıkılmayacaksın:)

Müge Arıkan dedi ki...

Teşekkürler güzel yorumlarına Mehtapçığım:)

fiamma dedi ki...

İnce işlere daldın arkadaşım ama sonuç güzel olacak eminim ben

Banuca dedi ki...

Mügece takım da böyle olur işte... :)
Bak otururken filan dikkat edin çizilmesin sakın, masaya koyacağınız şeylere de dikkat edin, bozulmasın kızarım haaa :)
Masa takımı nasıl oluyor kiii...

Müge Arıkan dedi ki...

Banucum ben bilemedim 'masa takımı' nasıl oluyor, nerede kullanılmış, kim demiş, ne demek istemiş, 'masa takımı adeta futbol takımı' gibi olmuş ta nerde sen bi söyle:)

ÖZLEM TURAN dedi ki...

ne zevkli olur insanın kendi üretip sonrada şöyle uzanıp keyfine bakması. Ellerinize sağlık. büyük başarı gerçekten.

Müge Arıkan dedi ki...

Merhaba Özlem hanım, evet büyük zevk kendi yaptığınız şeyi keyifle kullanmak, hani' kendi paranı kazan kıymetini o zaman bilirsin'var dır ya bu daha da bir kıymetli sanki, gözüm gibi kolluyorum şimdi.

sesiber dedi ki...

Bayıldım sistırım, insan kullanmaya kıyamz. Gözümle Laura Ashleyden b,r havlu attırdım üstüne
http://www.lauraashley.com/invt/couturetow

Güle güle kullan sistırım

Müge Arıkan dedi ki...

AAA süper uyumlu oldu sistırım, harikasın:)) Ben kıyarım arkadaşım,oh hem de büyük keyifle..haydi sen de gel yerinde tecrübe et:))

Nedret dedi ki...

Nasıl güzel olmuş:) Bayıldım. Elleriniz dert görmesin:)

Yorum Gönder

Fotoğrafım
İstanbul, Türkiye
Üretmek, sevgiyle, heyecanla üretmek...şimdide ahşap objelere renklerle, resimlerle hareket, mana, hayat vermek...Hep bilmiştim zaten; el emeği, göz nuru ile hazırlanmış her şey değerine değer katar ve hiç bir şey bir elin emeği kadar özenli olamaz. İşte bu yüzden tam da burada yeni emeklerimle, sizlerle olacağım.. Sevgilerimle...
Blogger tarafından desteklenmektedir.